Retourneren
Retourneerbeleid
Bij Loft&Bliss doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je toch niet tevreden zijn, dan kun je je product eenvoudig retourneren volgens ons onderstaande retourneerbeleid.
Retourtermijn
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Na de melding van je retour heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.
Retourvoorwaarden
Het product moet in originele staat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking worden geretourneerd.
Het product mag niet beschadigd of gebruikt zijn, behalve in de mate die nodig is om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen zoals je dat in een winkel zou doen.
Voor hygiëneproducten of producten die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt, geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden als de verzegeling is verbroken.
Kosten van retourzending
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening, tenzij anders vermeld of afgesproken.
Mocht je product beschadigd zijn aangekomen of heb je een verkeerd product ontvangen, neem dan contact met ons op en wij zorgen voor een gratis retourlabel.
Hoe werkt het retourproces?
1. Meld je retour aan : Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op via contactformulier en vermeld je bestelnummer en de producten die je wilt retourneren.
2. Verzend het product terug : Na aanmelding ontvang je instructies voor het terugzenden van het product. Zorg ervoor dat het goed verpakt is om schade tijdens transport te voorkomen.
3. Ontvang je terugbetaling : Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten terug. De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor de aankoop.
Uitgebreide opties
Ruilen : Wil je liever een ander product of een andere maat? Dat kan! Geef dit aan bij de aanmelding van je retour. Je ontvangt gratis verzending voor het nieuwe product.
Winkeltegoed : In plaats van een terugbetaling kun je ook kiezen voor een winkeltegoed. Dit tegoed kun je gebruiken voor toekomstige aankopen.
Uitzonderingen
De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd:- Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.
- Verzegelde hygiëneproducten waarvan de verzegeling is verbroken na levering.
- Producten met een beperkte houdbaarheid, zoals voedingsmiddelen.
Vragen?
Heb je vragen over ons retourneerbeleid of over je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij helpen je graag verder!